Bu Blogda Ara

10 Şubat 2015

Salior Moon Crystal (1.sezon)



 Küçüklüğümden beri çok sevdiğim hatta en sevdiğim animedir Salior Moon ilk olarak italyan televizyonunda 1994 izlemeye başlamıştım daha sonra trt versiyonlarından devam etmiştim yeni sezonuda dört gözle beklemedim dersem yalan olur :) yalnız en büyük sorun 2 haftada bir çevirilerin gelmesi oldu şu an 15. bölüme kadar izledim ve karşımda çok farklı bir Salior Moon buldum ilk 3-4 bölüm aynı gitsede sonradan birden seyiri değişti animenin şu an çok farklı ilerliyor karakterler aynı olsada kişisel özelliklerinde farklılıklar var örneğin ;


Rei (Mars savaşçısı) ve Usaginin tatlı atışmaları gitmiş ayrıca Mamaru ile olan ilişkileride es geçilmiş üzülmedim desem yalan olur o tatlı dedesi ve çırağıda yok tapınak çok boş kalmış :(



Minako (Venüs savaşçısı) kişilik olarak ben Usagiye yakın bulurdum onu daha baskın bir karaktere büründürmüşler ve geçmişi hatırlayan neden tek o anlamadım :(

 
Ami ( Merkür savaşçısı ) her şeye çözüm bulan tatlı ,çalışkan Ami gitmiş geri planda bir Ami kalmış gelecekler bölümlerde belki yine bizim Ami olur :(


 
Makato (Jüpite savaşçısı) daha ön planda görüyoruz daha güçlü aynı kalan tek karakte o galiba ve gelelim bizim Usagiye ve Mamaruya :)))))
  
 
Mamarucumun o girişlerindeki güzelim gülleri  gitmiş ne yazık ki :( o halleri gerçekden arıyosunuz ama Usagiyle daha çok birlikte görüyoruz ve 1 sezonun sonunda değilde daha erken öğreniyor Usaginin kimliğini hani şu kuleye çıkarken asansörde dönüşmek zorunda kalıyordu ;)


 Mamarunun ön plana çekilmesi gerçekden hoş olmuş daha çok birlikte hareket ediyorlar ister istemez benim gibi karşılaştırıyorsunuz serinin ilk versiyonuyla  elinizde olmuyor sonuçda ama devam etmesi çok mutlu etti beni bizim jenerasyon ve bizden sonrakinlerde izlicekler artık :) bu arada kötü karakterde süpriz durumlarda olmuş ... Kaç bölüm olucak bilmiyorum ama çok hızlı ilerlediği kesin bu seride güzel olmuş bu kadar yazdım ama bende her bölüm merak uyandırdı şimdiden yeni bölümleri nasıl beklicem bilmiyorum ...

                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)