Bu Blogda Ara

9 Haziran 2015

Cruel City- 무정도시(2013)Kalpsiz Şehir


Bölüm sayısı: 20
Tür: Suç,Eylem,Romantik
Senarist: Yoo Seong Yeol
Yönetmen: Lee Jung Hyo

Oyuncular:
Jung Kyung-Ho(Ji Shi Hyun )-Doktorun oğl
Nam Gyu-Ri (Han Soo-Min)
Lee Jae-Yoon (Ji Hyung-Min)
Son Chang-Min (Min Hong-Ki)
Kim Yu-Mi (Lee Jin-Sook)
Choi Moo-Sung (Moon Deok Sung)
Safari Yoon Hyun Min (Kim Hyun Soo)




Jung Shi Hyun (Doktorun oğlu),Scale (Uyuşturucu Lideri)'nin adamı olarak çalışırken düzene baş kaldırır .Jung Shi Hyun bu baş kaldırması tabiki de yer altı dünyasında hoş karşılanmaz .Bir tezgah düzenlenir ve bir polis (Lee Kung Mi) öldürülür ve bu olay Doktorun oğlunun üzerine atılır.Lee Kyung Mi'nin (Polis) sevgilisi olan Ji Hyeong Min ölünce doktorun oğlundan intikam almak için yetimhaneden kardeşi olan Han Soo-Min kullanarak onu yer altı ajanı olarak Lee Jin Sook'a yaklaşıp Doktorun oğlunu yakalamak amacıyla gönderir.


Öncelikle bu diziye başlama amacım Jung Kyoung-Ho kendisini 'Falling For İnnocence' izledikten sonra hemen bir doz daha alma ihtiyacı hissetmem ve hemen dizi arayaşına girmemdir.Araştırırken bu dizi hakkında çok olumlu eleştiriler okudum hatta hiç olumsuz okumadım desem yeridir.Dizinin en ilgiç yanı dünyanın karanlık yüzünün anlatıldığı yeraltı ajanları,polis,savcı ve mafya arasında geçerken bol bol sopa ve bıçak kullanılmasıydı, Alkol tüketimi de o kadar fazlaydı ki sponsor mu diye düşündüm doğrusu :)


Genel itibari ile diziyi beğendim hiç bir bölümü tahmin edemedim doktorum oğlunun zekası ayrı bir olaydı. Ayrıca Han Soo-Min ile imkansız görünen aşkları tabikide ilgimi çekti .İkisini fiziken yakıştırsamda pek uyumlu bulamadım. Onun dışında kötü karakter olarak safari çok iyi iş çıkarmış.Lee Jin sook (Doktorun oğlunun ablası) ile olan ilişkisi gerçekden karışıktı herkes gibi bende sürekli aranızda ne var demek istedim :) Dizinin en güzel giyinen kadın kadarkteriydi kendine güveni ve duruşu çok cooldu.' Falling For İnnocence 'Jung Kyung Ho ile yine bu dizidede oynayan arkadaşı Kim Hyun Soo çok sempatikti diğer diziye göre burda kendisini pek sevdim son olarakta Bir amir (Min Hon-Ki) vardı ki kafasını taşlara vurmak istedim kendisi beni gıcık etti hastalar oldum.

 
Çok beğendiğim bir dizi oldu aksiyon dizisine göre yavaş ilerlediğini düşünsemde süpriz senaryosu ,oyuncuları ve müzikleriyle göz doldurucu bir diziydi.Kesinlikle tavsiye ederim.


                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)